سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصن مردم اردن در اعتراض به واردات کالاهای اسرائیلی

ديروز صدها اردني در مخالفت با اقدام دولت اردن به واردات کالاهاي ساخت رژيم صهيونيستي و فروش آن در بازارهاي اين کشور و بازارهاي ديگر کشورهاي عربي در امان تحصن کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، فعالان درخواست کردند هرگونه عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي تحريم شود.
محمد جغبير خبرنگار شبکه المنار در گزارشي گفت کميته حمايت از کشور و مخالفت با عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي تحصني را در بازار مرکزي تره بار در جنوب امان  برگزار کرد.
تحصن کنندگان از دولت خواستند اجراي همه موافقت نامه هاي امضا شده با رژيم صهيونيستي را متوقف کند.
حمزه منصور رئيس کميته عالي اجرايي مقاومت با عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي گفت:« اين تحصن چندين پيام داشت. پيام اول به بازرگانان فريب خورده اي است که با رژيم صهيونيستي تعامل مي کنند. ما به اين عده از تجار مي گوييم از سياست تعامل با رژيم صهيونيستي دست برداريد. پيام دوم به مردم اردن است ما از اردني ها مي خواهيم هنگام خريد تحقيق کنند و ببينند کالاها ساخت کجاست. پيام سوم به رژيم صهيونيستي است که مي گوييم هرگز تو را به رسميت نخواهيم شناخت.
اردني‌ها با اشکال مختلف عادي سازي روابط با اين رژيم مخالفند و تأکيد مي کنند عادي سازي به معناي مشروع دانستن اسرائيل و مقدمه‌اي براي ايجاد سرزمين جايگزين  است. 








برچسب ها: بین الملل ، اردن ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.