سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

ارتش سوریه با پشتوانه مردمی جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: امروز ارتش سوریه ارتشی کاملا مردمی بوده که به گفته بشار اسد با همین قدرت می‌تواند جولان را نیز آزاد کرده و تقویت جبهه مقاومت را در دستور کار قرار دهد.

" سید‌رضا صدر‌الحسینی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با پيروزي‌هاي ارتش سوريه گفت: ارتش سوریه در اين مدت دو ساله با اقدامات تروریستی مواجه شد که بیشتر با رویکرد تجزیه‌طلبانه، آشوب‌گرانه، تروريستی، جدایی‌طلبی و جنگ شهری روبرو بود.

وي افزود: ارتش سوریه توانست در مدت کوتاهی بازآموزی‌هایی در رابطه با مهارت‌هاي خود داشته باشد و در طول دو و نیم سال گذشته مقابله بسیار منظم و قابل قبولی را در برابر تروریست‌های آموزش دیده القاعده و جبهه النصره که توسط آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عربی مورد حمایت قرار می‌گرفتند،؛ از خود نشان دهد.

صدرالحسيني تصريح كرد: در بررسی عملکرد ارتش سوریه ملاحظه می‌کنیم این ارتش با استفاده از مردم خود و به دلیل داشتن پشتوانه‌های مردمی و بهره‌گیری لازم از جوانان توانست در محدوده‌های عملیاتی فعالیت‌هایی را انجام دهد، به این مفهوم که ارتش سوریه  پس از پیروزی‌هایی که در نقاط استراتژیک بدست آورد کنترل آن مناطق را به دست مردم سپرد.

وي اظهار داشت: این ارتش با پشتوانه مردمی و کمک آنها به‌عنوان یک ارتش قوی برای مقاومت محسوب مي‌شود.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: در حقیقت امروز ارتش سوریه ارتشی کاملا مردمی بوده که به گفته بشار اسد با همین قدرت می‌توان جولان را نیز آزاد کرد و تقویت جبهه مقاومت را در دستور کار قرار داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، ارتش ، مقاومت ، صهیونیسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.