سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دستگیری 4 شکارچی قاچاقچی در سروآباد

سروآباد- 4 شکارچی بز کوهی و دیگر گونه های جانوری توسط پرسنل محیط بانی شهرستان سروآباد دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شهرستان سروآباد با قرار گرفتن در مسیر رشته کوه زاگرس که با دارا بودن جنگلهای زیبای بلوط، پوشش گیاهی مناسب، چشمه ها، رودخانه ها و طبیعت بکر و زیبا، یکی از مناطق چشم نواز و دارای تنوع زیستی بالا است.
این منطقه یکی از زیستگاههای مناسب بزکوهی به شمار می آید و این قضیه موجب شده تا شکارچیان و سوداگران حیات وحش با هر روشی سعی در شکار این گونه در منطقه کنند. بر این اساس در سال 1389 اداره محیط زیست سروآباد شروع به فعالیت کرد و با تلاش محیط بانان، شکارچیان، دیگر به راحتی نمی توانند اقدام به شکار گونه های جانوری این منطقه تحت مدیریت کنند.
در این راستا پارسال 17 شکارچی بز کوهی و امسال نیز 4 شکارچی دیگر این گونه جانوری توسط پرسنل محیط بانی شهرستان سروآباد دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
پرسنل اجرایی سروآباد علاوه بر دستگیری این شکارچیان 2 قبضه اسلحه کلاشینکف،  یک اسلحه گلوله زنی، 40 عدد فشنگ، دوربین شکاری و چراغ قوه از آنان کشف و ضبط کردند./س
برچسب ها: شکارچی ، کشف ، قضایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.