سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمودار عملکرد تیم ملی واليبال ایران در لیگ جهانی 2013

عملکرد تیم ملی والیبال ایران در نخستین دوره حضورش در مسابقات لیگ جهانی تاکنون روند صعودی داشته است و این امر حاکی از مسیر رشد والیبال ایران در سطحی کلان است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق قرعه کشی انجام شده پس از شروع مسابقات لیگ جهانی، تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدارش را در مصاف با تیم ملی روسیه در شهر کالینینگراد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و در دیدار دوم مقابل این کشور توانست یک ست از قهرمان المپیک بگیرد و در پايان با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بدون کسب امتیاز تیم ملی به ایران بازگشت.

 در سومین دیدار از سری مسابقات لیگ جهانی در تهران ملی پوشان کشورمان به مصاف صربستان رفتند و در این بازی تیم ایران سه ست را به قهرمان  قاره سبز واگذار کرده و 2 ست را از آنها گرفت و اولین امتیاز لیگ جهانی خود را در پایتخت کسب کرد.

دومین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل صربستان در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران با نتیجه سه بر 2 به نفع تیم ایران به پایان رسید و والیبال کشورمان با کسب 2 امتیاز این بازی در مجموع سه امتیازی شد.

پنجمین دیدار تیم ملی ایران در شهر مودنا ایتالیا برگزار شد و تیم ایران در نبردی سنگین مقابل لاجوردی پوشان سه بر یک پیروز شد و برای نخستین بار در لیگ جهانی 2013 سه امتیاز کامل بازی را به دست آورد و با کسب مجموع شش امتیاز از پنج بازی مکان پنجم گروه B  را به خود اختصاص داد.

 نمودار روند امتیاز گیری تیم ملی ایران در بازی های لیگ جهانی 2012 در پنج بازی برگزار شده تاکنون به شرح ذیل است.



اگر به نمودار ست های برده ایران نگاهی اجمالی داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که روند رشد ایران سیر صعودی داشته و هیچ گونه نوسانی در آن دیده نمی شود، در صورتی که این مسیر به همین شکل ادامه پیدا کند می توان به صعود  تیم ملی کشورمان به مرحله دوم لیگ جهانی حتي در شرايط سخت هم امیدوار بود./مح

گزارش از انسيه ورزنده
برچسب ها: عملکرد ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.