سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله حيدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان از انتخابات 92 درس هم‌گرايي و هم‌فکري بگيرند

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه نبايد در حالت پيروزي دچار غرور و در حالت شکست دچار ياس بشويم، گفت: اصولگرايان بايد از انتخابات 92 درس همگرايي، اتحاد و هم‌فکري بگيرند.

"آيت‌الله محسن حيدري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: انسان مومن بايد از همه حالت‌ها چه پيروزي و چه شکست درس عبرت بگيرد و از تجربه گذشته براي آينده استفاده کند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه نبايد در حالت پيروزي دچار غرور و در حالت شکست دچار ياس بشويم، ادامه داد: اصولگرايان بايد از انتخابات 92 درس همگرايي، اتحاد و هم‌فکري بگيرند.

وي افزود: جريان اصولگرايي تعريف مشخصي و اهداف کلي دارد  ژو در بطن خودش نيز از گرايش‌هاي مختلف بهره برده است که بايد با يکديگر هم‌افزايي داشته باشند و به گونه‌اي نباشد که اختلاف سليقه موجب تصميماتي خارج از کل جريان اصولگرايي شود.

آيت‌الله حيدري با تاکيد بر اينکه بايد مشترکات اصولگرايي ملاک عمل قرار بگيرد و براساس آن مواضع واحدي اخذ شود، خاطر نشان کرد: متاسفانه در انتخابات 92 اين اتفاق نيفتاد و تشتت موجب متفرق شدن آرا شد و مردم را ناراحت کرد چرا که اگر اصولگرايان به خروجي واحد مي‌رسيدند شايد پيروزي انتخابات از آنان بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.