سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

آغاز چهارمین نشست سراسری مسئولان دفاتر ادبیات مطالعات و ادبیات پایداری در زنجان

چهارمین نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری کشوردر دارالقرآن کریم زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مسئول دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در ابتدای این نشست گفت: این نشست چهارمین دوره همایش مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری کشور است.

زنجاني افزود: در نشست های قبلی، روند مصاحبه، مدیریت پروژه، جمع آوری و آرشیو مطالب در امر خاطره نویسی مورد بررسی قرار گرفت.

وي با بیان اینکه در این دوره بیشتر در امر تدوین خاطرات شفاهی بحث خواهد شد، ادامه داد: چگونگی تنظیم و تدوین خاطرات، نقد و بررسی چند نمونه از آثار خاطره نویسی و سبک و سیاق پژوهشی در کتاب های تاریخ شفاهی از جمله برخی از عناوین قابل بحث در این کارگاه سه روزه خواهد بود.

در ادامه این جلسه مسئول حوزه هنری استان زنجان گفت: همه واحد ها در حوزه هنری رسالت بزرگی بر دوش دارند اما وظیفه واحد ادبیات پایداری نسبت به سایر واحدها سنگین تر و مهم تر است.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه شهدا خود وارث مباحث واحد مطالعات و ادبیات پایداری هستند، افزود: تک تک مسئولین باید توجه داشته باشند که در قبال کاری که انجام می دهند پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: مسئولان باید در نظر داشته باشند که در کنار ثبت علمی خاطرات و کار علمی که انجام می دهند در خصوص بینش و باوری که نسبت به ارزش های دفاع مقدس دارند، مسئول هستند.

 نشست سراسری مسولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری سراسر کشور تا دهم تیرماه جاری در زنجان ادامه خواهد داشت/س

برچسب ها: دفاتر ، ادبیات ، مطالعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.