سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازسوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز؛

دوره‌های تربیت مربیگری مهد کودک در استان البرز برگزار می‌شود

دوره‌های تربیت مربیگری مهد کودک از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، منیره سهرابی معاون آموزشی این واحد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سالهای پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان، نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد، ایجاد محیط غنی و پربار همراه با کاربرد شیوه‌های آموزشی مناسب، در رشد و پرورش کودکان در این سالها اهمیت زیادی دارد.

وی وجود مربیان آگاه، معتمد و مدیران کاردان را برای آموزش کودکان پیش دبستانی ضروری دانست و افزود: بر پایه این اهمیت، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، دوره‌های تربیت مربیگری مهد کودک را در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته طراحی کرده است.

سهرابی تصریح کرد: دوره مقدماتی تربیت مربیگری مهد کودک، شامل سرفصلهای «روانشناسی رشد»، «آشنایی با اصول تعلیم و تربیت پیش از دبستان» ، «آموزش مفاهیم دینی و قرآن» و «آموزش مفاهیم علوم ریاضی» است.

وی با اشاره به فرآیند آموزشی دوره پیشرفته خاطرنشان کرد: فراگیران در این دوره در زمینه‌های «روانشناسی بازی و اسباب بازی»، «آشنایی با نقاشی و کاردستی کودکان» ، «مهارتهای زندگی و قصه گویی»، «نمایش خلاق»، «حقوق کودک» و «کمکهای اولیه (بهداشت کودک)» آموزش خواهند دید.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز یادآور شد: به طور میانگین طی یکسال گذشته 120 فراگیر، این دوره‌ها را آموزش دیده اند که اکثریت این افراد در حال فعالیت در این زمینه هستند. 
سهرابی خاطرنشان کرد: به علاقه مندانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند مدرک معتبری که مورد تأیید اداره کل بهزیستی استان البرز است، ارائه می‌شود.

وی در پایان افزود: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز، دوره‌هایی در زمینه هنر، زبان، شطرنج، عکاسی، گرافیک، طراحی مد و لباس، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، سفالگری، فوریتهای پزشکی، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، و کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریها طراحی و اجرایی کرده ‌است که علاقه مندان می توانند برای آگاهی بیشتر با شماره 02633554450 تماس حاصل نمایند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۲۰:۴۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام وقتتون بخیر
لطفا شرایط ثبت نام و شروع دوره های جدید مربیگری را ذکر کنید
باتشکر
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۴
سلام
لطفا دوره های جدید مربیگری رو ذکر کنید
مینا
۱۰:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
باسلام در صورت امکان شرایط ثبت نام و طول مدت دوره را ذکر فرمایید.