سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

انتخابات سپري شده فرصتي براي آسيب شناسي مجموعه اصولگرايي/ ديدار جمعيت ايثارگران با رئيس جمهور منتخب

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: انتخابات سپري شده فرصتي بود تا مجموعه اصولگرایان وضعیت خود را آسیب‌شناسی و برای آینده مدلی طراحی کنند تا بتواند پاسخگوی مخاطبین باشد.

"مجتبی شاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره درس‌ها و عبرت‌هایی که اصولگرایان بايد از انتخابات 92 بگیرند، اظهار داشت: انتخابات 92 دارای درس‌ها و عبرت‌هایی است، درس‌های آن بخش مثبت است که باید ادامه پیدا کند و عبرت‌های آن نیز نباید به کار گرفته شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصولگرایان باید عبرت بگیرند که از چند دستگی پرهیز کنند و مکانیزمی طراحي کنند که خروجی داشته باشد.

وی به چند انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: تجربه چند انتخابات گذشته نشان داد که تعارض‌هایی که بعضا مبنایی نبوده و سلیقه‌ای است به نوعی موجب می‌شود تا اصولگرایان خودشان یکدیگر را بتراشند و به جای هم‌افزایی به سمت سائیدگی پیش بروند.

شاکری تأکید کرد: نکته مهمی که اصولگرایان باید از آن عبرت بگیرند این است که میثاق‌هایی که بسته می‌شود به یک فرآیند درست منتج شود و زمان مشخصی داشته باشد، درحال حاضر مردم مطالباتي دارند چراکه میثاق بسته شده نتوانست در زمان مناسب مجموعه را مدد کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انتخابات سپري شده فرصتي بود تا مجموعه اصولگرایان وضعیت خود را آسیب‌شناسی و برای آینده مدلی طراحی کنند تا بتواند پاسخگوی مخاطبین باشد.

وی به گفتمان رئیس‌جمهور منتخب در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: "حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی" روز گذشته فراخوانی داد که کارشناسان گفتمان اعتدال و عقلانیت را باز کنند تا ابعاد آن به نوعی مشخص شود بنابراین اگر ابعاد این گفتمان تشريح شود گشایش‌هایی در آن وجود دارد.

وی در پایان از برنامه‌ریزی‌های جمعیت ایثارگران برای دیدار با رئیس جمهور منتخب خبر داد.

انتهاي پيام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.