سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولبران باز هم قربانی باج‌خواهی پژاک شدند

اعضای تروریستی پژاک در نوسود جمعی از کولبران را هدف تیراندازی قرار داده و ۱۰ رأس از حیوانات باربر کشته و بار کولبران ربوده شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، گروهک تروریستی و کرد‌ستیز پژاک با شروع فصل گرما فعالیت‌های تروریستی و راهزنی‌های خود را دوباره از سرگرفته است. باج‌گیری و اخاذی از هم‌وطنان کُرد و بی‌دفاع از بارزترین جنایت ظالمانه‌ی این گروهک کرد‌ستیز می‌باشد. پژاک برای ادامه زندگی نکبت‌بار و حیوانی خود در دل کوه‌ها و دره‌ها، در مسیر تردد کولبران کمین کرده و با سرقت اموال و اجناس کولبران مایحتاج خود را تأمین می‌نمایند.


پژاک علاوه بر تاراج اموال کولبران بر جان آنان رحم نکرده و با بی‌رحمی هرچه تمام هم‌وطنان کُرد را به قتل می‌رساند و جمهوری اسلامی ایران را متهم به قتل آنان می‌نما‌ید تا به نوعی با سیاه‌نمایی، افکار عمومی را تشویش کند. سالانه ده‌ها تن از شهروندان کُرد در این حملات جان خود را از دست می‌دهند.


این فرقه ضد کُرد بار دیگر جنایتی جدید در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند. گروهی از اعضای مسلح پژاک مستقر در مناطق مرزی نوسود از توابع استان کرمانشاه روز چهارشنبه پنجم تیرماه شماری از کولبران و کاسب‌کاران را هدف شلیک یک گلوله قرار دادند هر چند گلوله‌ها به هیچ یک از کولبران اصابت نکرده اما در این بین ۱۰ رأس از حیوانات باربر کشته و بار کولبران ربوده شد.
در آخرین مورد سه روز پیش شهروندی بنام یونس مکائیلی در حملاتی مشابه در اشنویه جان خود را از دست داد.


سالانه ده‌ها شهروند کُرد در حملات مسلحانه اعضای تروریستی پژاک در نقاط مرزی کشته و مجروح می‌شوند، اما رسانه‌های وابسته به گروهک، با تبلیغاتی گسترده ایران را متهم به این جنایت می‌کند و با رفتاری حق به‌جانب و مظلوم‌نمایی خود را از مدافعان حقوق هم‌وطنان کُرد می‌نامند.
برچسب ها: پژاک ، وبگردی ، کوله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.