سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تشکیل فراکسیون جذب سرمایه‌گذار برای توسعه کشور

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون جذب سرمایه‌گذار برای توسعه کشور به شکل همه‌جانبه تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال اظهار داشت: فراکسیون تخصصی و کاری در زمینه توسعه کشور یکی از اولویت‌های مهمی است که می‌بایست با جدیت فراوانی در زمینه جذب سرمایه‌های بخش خصوصی فعالیت کند و با ارائه مشوق‌های لازم و برنامه‌های مورد نیاز بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت و نفت گام‌های جدی را در زمینه توسعه کشور بردارد.

رئیس کمیته هسته‌ای و انرژی‌های نو مجلس تصریح کرد: ‌اهدافی که در این فراکسیون پیگیری می‌کنیم تعامل سازنده با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و احصای برنامه‌های لازم و ارتقای اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

جعفری‌بنه خلخال خاطر نشان کرد: ‌ارتباط سازنده با پارلمان‌های دیگر کشورها در این زمینه تعامل با وزارتخانه‌های اقتصادی، نفت و نیز وزارت خارجه از جمله رویکردهایی است که به جد در قالب این فراکسیون دنبال می‌کنیم.

وی افزود: همانند برخی فراکسیون‌ها با نظر نماینده عضو فراکسیون، مسئولیت و ریاست فراکسیون به بنده محول شده و اکثریت نمایندگان عضو با آرا و نظراتشان بنده را به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: امیدواریم با همفکری و هم‌افزایی قدم‌های مثبت و مؤثری را به همراه دیگر قوا و مسئولان اجرایی کشور در این زمینه برداریم.

رئیس فراکسیون جذب سرمایه‌گذاری یادآور شد:‌ لازمه تحقق جهاد اقتصادی ترغیب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی و تولیدی است.

جعفری‌بنه خلخال ادامه داد: تا زمانی که تولید به ثمر ننشیند و کیفیت آن ارتقا نیابد، محال ممکن است که بتوان در این زمینه مشکلات و نارسایی‌های احتمالی و فرا رو را برطرف کرد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.