سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

امسال 5600 متخلف رانندگی در سوادکوه جریمه شدند

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه گفت: در سه ماه اول سال جاری، 5 هزار و 600 فقره تخلف راهنمایی و رانندگی در شهرستان سوادکوه بر اساس قانون مورد جریمه قرار گرفت.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی‌اکبر احمدی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به سه حوزه کاری خود در شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک باید در اولویت فعالیت رانندگان و مردم قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه به تعداد تخلفات سه ماهه اول سال‌ جاری در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: در سه ماه اول سال جاری، 5 هزار و 600 فقره تخلف راهنمایی و رانندگی در شهرستان سوادکوه، بر اساس قانون مورد جریمه قرار گرفت.

وی به بیشترین تخلف جریمه شده راهنمایی و رانندگی در سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی و توقف در میدان‌ها از موضوع‌هایی بود که بیشترین فقره تخلف در آن رخ داد.

احمدی افزود: یک‌هزار و 539 فقره نبستن کمربند ایمنی و 962 فقره توقف در میادین و حریم توسط راهور ناجا جریمه شدند.

وی به سهم سایر تخلفات در جریمه متخلفان رانندگی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: در طول سه ماه اول سال جاری 440 مورد سرعت غیر مجاز، 103 مورد انحراف به چپ، 413 مورد نداشتن معاینه فنی و 480 مورد استفاده از تلفن همراه به عنوان تخلف جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافرخیز بودن شهرستان سوادکوه و ایجاد ترافیک در این محور از رانندگان خواست تا اطاعت از قانون را در دستور کار خود قرار دهند و به حقوق دیگران احترام بگذارند./ج1

برچسب ها: رانندگی ، پلیس ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.