سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح عملکرد اداره ایثارگران در سه ماهه اول سال جاری

رئیس اداره ایثارگران منطقه 10 اهم فعالیت هایی را که برای خانواده ایثارگران و شهدا در سه ماه اول سال جاری انجام شده را تشریح کرد.

علیرضا رمضانی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری و تاکید شهردار تهران تاکنون از همه ظرفیت های منطقه برای خدمت رسانی به ایثارگران  استفاده شده است.
وی ادامه داد:  یکی از افتخارات این منطقه داشتن سه خانواده 3 شهید ، چهل خانواده دو شهید،  سکونت 618 جانباز سرافراز، 874 خانواده شهید و تعداد زیادی رزمنده و آزاده است که در این منطقه سکونت دارند.
 رئیس اداره ایثارگران  با اشاره به برنامه ها و فعالیت های منطقه گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 خانواده شهید،  جانباز و ایثار گر شهروندی  با حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحی بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مطروحه از سوی آنان انجام شده است.
 وی خاطر نشان کرد:اعزام 500 نفر از شهروندان به اردو راهیان نور،‌تقدیر از جانبازان بالای 50 درصد ، نشست صمیمی  قائم مقام منطقه با فرزندان شاهد وایثارگر شاغل در منطقه،  شرکت در تشیع پیگیر پاک مادران شهید خلجی و پدر شهید عیوقی، غبارویی مراکز شهیدای گمنام در امام زاده معصوم ، برگزاری  مسابقات ورزشی  بین تیم های  جانبازان و دیگر تیم ها ، مساعدت مالی و امکان استفاده رایگان از دو مجموعه ورزشی  منطقه،  تجلیل از همسران  جانباز منطقه در همایش صبر واستقامت تغییر نام معابر به نام شهدا و نصب تمثال شهدا در معابر از دیگر اقدامات است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.