سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ در پی آلودگی منطقه گردشگری سد شاه‌قاسم و ادعای آب منطقه‌ای

رفع آلودگی سد شاه‌قاسم با واگذاری کامل بخش گردشگری امکان‌پذیر است

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: رفع آلودگی سد شاه‌قاسم با واگذاری کامل بخش گردشگری به میراث فرهنگی امکان‌پذیر است.

محمدکاظم رحمانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج مبنی بر آلودگی بهداشتی در منطقه گردشگری سد شاه قاسم و ادعای اخیر آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این منطقه گردشگری در دو بخش گردشگری و تأمین آب احداث شده و هر دستگاه باید در بخش خود وارد شود و به وظایف خود واقف باشند.
وی با بیان این‌که هم‌اکنون وضعیت بهداشتی سد شاه‌قاسم در شرایط مناسبی نیست، عنوان کرد: میراث فرهنگی در هر لحظه‌ای که به صورت کامل، بخش گردشگری این منطقه از سوی آب منطقه‌ای به گردشگری واگذار شود اقدام به انجام عملیات پاکسازی و بهداشتی آن منطقه گردشگری می‌کند.
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در صورتی که آب منطقه‌ای جواب استعلام‌های میراث فرهنگی را بدهد و حریم آب منطقه گردشگری سد شاه‌قاسم را مشخص کند و بخش گردشگری آن به صورت کامل به میراث فرهنگی داده شود این نهاد، خدمات گردشگری در این منطقه را به مرحله اجرا می‌گذارد.
رحمانی خاطرنشان کرد: بر اساس ادعای آب منطقه‌ای که وضعیت بهداشتی مجتمع تفریحی سد شاه‌قاسم را تأیید کرده و همکاری این شرکت با میراث فرهنگی مبنی بر رفع مشکلات بهداشتی این منطقه از سوی مسئولان امور آب اعلام شده، از این رو انتظار می‌رود همکاری لازم در این خصوص با میراث فرهنگی را داشته باشند./س
برچسب ها: آلودگی ، سد ، شاه ، قاسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.