سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

حاضران در داخل کشتی انقلاب نجات می‌یابند

امام جمعه شیرگاه با تأکید بر لزوم دوری از افراط و تفریط، گفت: هرکس در داخل کشتی انقلاب اسلامی قرار داشته باشد، نجات خواهد یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمد مهدوی شنبه‌شب در یازدهمین یادواره 17 تن از شهدای روحانی سوادکوه که در مسجد جامع شیرگاه و با حضور آیت‌الله جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله نظری، سیدهادی حسینی از نمایندگان سوادکوه در مجلس و مسئولان ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد با تأکید بر اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا دین بماند، گفت: شهدا اجازه ندادند حرف امام بزرگوار بر زمین بماند.

امام جمعه شیرگاه افزود: فداکردن جان شهیدان برای ایجاد و تقویت نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و شهید عبدالوهاب قاسمی از شهدای سوادکوهی این واقعه، عنوان کرد: شهادت شهید بهشتی و یاران به این دلیل بوده است که ما بی‌تفاوت نباشیم و 17 شهید روحانی سوادکوه به فرمان ولی فقیه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

امام جمعه شیرگاه با تأکید بر لزوم دوری از افراط و تفریط، یادآور شد: هرکس در داخل کشتی انقلاب اسلامی قرار داشته باشد، نجات خواهد یافت.

 شهیدان عبدالوهاب قاسمی، سید اسماعیل طباطبایی، نظام علی قلی نژاد، عمران قربانی، حسین بقایی، خشنود انوشا، ابوالحسن افشار، اسماعیل گل زاده، داوود صادقی، محمد صادق قاسمی، ربیع قلی نژاد، یدالله رسولی، میکائیل فضلی، وحید محسنی، رشید پاریاو فلاح و حسین محمدنژاد از شهدای روحانی سوادکوه هستند./ج1

برچسب ها: انقلاب ، شهدا ، سوادکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.