سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از نشست امروز

تکلیف علی‌عسگر در جلسه بعدی مشخص می‌شود/دیدار رضایی ، فردا با رویانیان

حمید علی‌عسگر پس از جلسه امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های نهایی خود را انجام داد و قرار شد در جلسه بعدی تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید علی‌عسگر هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مسائل مالی خود با مسئولان این باشگاه دچار مشکل بود و در صورتی که سر مسائل مالی به توافق برسد، قرارداد او در فصل جاری خود به خود تمدید خواهد شد.

اما علی‌عسگر پس از تمرین امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرد که بر سر بخشی از مسائل مالی به توافق نرسید و قرار شد در جلسه آینده تکلیف نهایی مشخص شود.

همچنین حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با حسین کاظمی برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس توافق و صحبتی نداشته‌ایم و این موضوع کاملاً از طرف باشگاه تکذیب می‌شود.

  غلامرضا رضایی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد اما او فعلاً علی‌رغم قراردادی که دارد با سرخپوشان به توافق نهایی در سر برخی از مسائل نرسیده است.

امروز بعد از ظهر نیز پس از تمرین جلسه‌ای بین رضایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار شد و در خصوص دو بند از قرارداد با یکدیگر بحث و تبادل نظر شد. قرار است فردا رضایی با رویانیان دیدار کند تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

گفتنی است رضایی بر سر دو بند قراردادش با مسئولان باشگاه مشکلات کوچکی دارد اما امروز تقریباً مقدار زیادی از آن حل شد.

برچسب ها: حمید ، علی ، عسگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.