سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور دبیر فدراسیون جودو؛

گلستان، قهرمان مسابقات کاتای قهرمانی کشور شد

رقابتهای کاتای قهرمانی کشور در حالی با قهرمانی کاتاکاران گلستان به پایان رسید که مهدی درخشنده دبیر فدراسیون جودو از نزدیک ناظر این پیکارها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای کاتای قهرمانی کشور با حضور مهدی درخشنده، دبیر فدراسیون جودو با شرکت 96 کاتارو در قالب 14 تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی سالن تختی اصفهان برگزار شد.
 
تیم گلستان با کسب یک مدال طلا ، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همدان با یک مدال طلا و یک نقره نایب قهرمان شد و قم با یک طلا و دو برنز در جایگاه سومی ایستاد.
 
در بخش انفرادی این رقابتها نیز این نتایج به دست آمد: در فرم ناگه نو کاتا: 1- گلستان (محمد علی نودهی و امیر فرزانه حصاری) 2-همدان(فتح الله فردی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر) 3- قم( محسن قاسم لو و محمدجواد بشارتی نیا)
 
در فرم کاتا منو کاتا:1- اصفهان(مجتبی باجلان و سید رضا روحانی)2-گلستان(هدایت بهرامی و محمد رحیم میقانی)3- اصفهان(محمد علی وحید و رضا صفی)
 
در فرم کمیه نو کاتا:1- تهران(حسن روشنایی و سید حسین محمودی) 2-مازندران(عبدالوهاب بردی و سید یاشارروح الله زاده)3-تهران(امیر والی نیا و جعفرعلی قادری)
 
در فرم گوشین جوتسو کاتا:1-همدان(محمد حسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر)2-توابع تهران(محمد مهدی میرعظیمی و محمد وحید پور اسفنديار)3- گلستان(محمد میقانی و سالار جوادی طهرانی)
 
در فرم جونو کاتا: 1- قم(محمد رضا صحرایی و محمد حسن سالاری)2-امین فرزانه حصاری و سروش میر(گلستان)3- قم(حمید رضا محقق و مجتبی اسماعیل پور)
برچسب ها: جودو ، کاتا ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.