سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویندوز 8.1، جدیدترین نسخه سیستم عامل مايکروسافت معرفی شد

ماکروسافت تصمیم گرفته است تا مانند دیگر شرکت های تولید نرم افزار و مخصوصا سیستم عامل در دنیا، بروزرسانی محصولات خود را با سرعت بیشتری ارائه کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ماکروسافت به طور رسمی نسخه Preview ویندوز 8.1  را ارائه کرد. این نسخه که هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است، ویژگی های زیادی را به ویندوز 8 اضافه می کند و بسیاری از مشکلات موجود که کاربران از آن ها شکایت داشته اند را برطرف کرده است.


نقطه عطف ویژگی های اضافه شده به نسخه 8.1 برگشتن کلید استارت است، که البته با فشار آن منوی استارت باز نخواهد شد.

نکته دیگر  قابلیت بوت شدن و ورود مستقیم به محیط دسکتاپ می باشد.


همچنین می توان به صورت دلخواه کاشی ها را ریسایز کرد و از تصاویر پس زمینه پویا مانند لایو والپیپر های اندروید در این نسخه از ویندوز استفاده کرد، در کل ماکروسافت سعی نموده تا اختیار عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد، به طوری که کاربر می تواند کنترل بیشتری بر روی برنامه ها داشته باشد همچنین تجربه ی  شخصی سازی بیشتری در این نسخه ی Preview به کاربران داده خواهد شد.


ماکروسافت با تغییر در هسته برخی از اپلیکیشن های پیش فرض، امکانات بیشتری را به آن ها اضافه کرده است، به طوری که در این نسخه اینترنت اکسپلور 11 از WebGL پشتیبانی می کند و همچنین اپلیکیشن Mail از رابط کاربری جذاب تری نسبت به گذشته بهره مند شده است. استیو بالمر در زمان رونمایی از نسخه 8.1 با افتخار اعلام کرد، که دوران بروزرسانی ها با چرخه ی 3 ساله به پایان رسیده است و آپدیت ها در آینده به شکل بهتری ارائه خواهد شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.