سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد

فعالیت مددکاران و روانشناسان بهزیستی در کانون اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مددکاران و روانشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی برای کودکان بدسرپرست فعالیت خود را در کانون اصلاح و تربیت زاهدان آغاز کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا سراوانی اظهار داشت: در پی امضا تفاهمنامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل زندان‌ها و بهزیستی سیستان و بلوچستان، فعالیت مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی در کانون اصلاح و تربیت زاهدان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی برای کودکان بدسرپرست از هفته گذشته آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کودکان بزهکار زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت زاهدان نگهداری می‌شوند و بر اساس مطالعات انجام شده قریب به اتفاق آنان دارای خانواده‌های آشفته و بدسرپرست (اعتیاد، بیکار، خوشونت و ...) برخوردارند، نیاز مبرم به فعالیت‌های مشاوره‌ای و مددکاری احساس می‌شود.

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: مددکاران سازمان بهزیستی به این کودکان خدمات مددکاری، مشاوره‌ای و بسته‌های حمایتی در حین تحمل حبس، پس از آزادی ارائه می‌دهند.

این مسئول متذکر شد: در این راستا مقرر شد مددکاران و روانشناسان بهزیستی با استقرار در بند نسوان به بررسی پرونده ها و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.