سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی/

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان در قالب طرح اجتماع‌محور

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طرح‌های اجتماع محور برای پر کردن اوقات فراغت و مهارت‌آموزی جوانان تدوین شده و در این راستا برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران پروین محمدپوری اظهار داشت: برای اوقات فراغت و مهارت‌آموزی در قالب طرح اجتماع‌محور در زمینه‌های آموزشی، مهارت‌آموزی، هنری، ورزشی، اقدامات فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بخش آموزشی شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش زندگی و خانواده، آموزش پیش از ازدواج، آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد و آموزش فرزندپروری را شامل می‌شود.

محمدپوری خیاطی، پرده‌دوزی، مانتودوزی، پرورش قارچ، هنر در خانه، گل‌سازی و کامپیوتر را از آموزش‌های ارائه شده در بخش مهارت‌آموزی عنوان کرد.

محمدپوری با اشاره به فعالیت‌های بخش هنری و ورزشی اعلام کرد: برگزاری کلاس‌های ورزشی تکواندو، کلاس‌های نقاشی روی بوم، برگزاری نقاشی خیابانی توسط خانواده‌ها با موضوع اعتیاد، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری کلاس‌های هنری نقاشی از برنامه‌های انجام گرفته در بخش امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی محسوب می‌شود.

محمدپوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش فرهنگی و مذهبی خاطرنشان کرد: سفره نذری حضرت فاطمه زهرا (س)، اردوی زیارتی و فرهنگی بارگاه امام‌زاده غریب حسن، افطاری، اردوی زیارتی به مشهد مقدس و قم، برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی از اقدامات انجام گرفته در بخش فرهنگی و مذهبی است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.