سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 7 اعلام کرد؛

ویژه برنامه های تابستانی اوقات فراغت در منطقه 7

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 از اجرای برنامه های تابستانی متنوع در آستانه فرا رسیدن فصل اوقات فراغت به منظور استفاده بهینه شهروندان از این اوقات خبر داد.

محمود منیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای برنامه های اوقات فراغت در سطح جامعه، توسعه نشاط و سرور مبتنی بر موازین دینی، کاهش استرس های روانی، بهبود گذراندن اوقات فراغت با بهره گیری از امکانات مناسب است.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، با همکاری ادارات مختلف از مجله فرهنگی، سلامت، آسیب های اجتماعی، امور بانوان، ورزش، مرکز رفاه و خدمات اجتماعی ، آموزش و مشارکت های اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان نشده است.

وی تصریح کرد: برگزاری تورهای گردشگری در سطح تهران مسابقات فرهنگی و قرآنی ، نمایشگاه کتاب، شب شعر و ارائه خدمات کتابخانه های شبانه روزی به شهروندان از جمله فعالیت های اداره فرهنگی در تابستان سال جاری است.

وی اظهار داشت: اداره امور بانوان منطقه 7 در طول تابستان با برنامه های متنوعی از جمله اردوی گل گشت، برپای غرفه عفاف و حجاب، برگزاری دوره های آموزشی، جشنواره خوشنویسی کوثر، کارگاه های آموزشی و برگزاری همایش تحکیم خانواده به بانوان منطقه خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

وی ایجاد ایستگاه سیار شهروندی در محلات، برگزاری اردوهای یک روزه ویژه دانش آموزان در قالب کوچه بازی را از فعالیت های اداره آموزش و مشارکت های مردمی در فصل تابستان ذکر کرد.

وی گفت: این طرح در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی کارگران فصلی اجرا شد و در این طرح کارگران فصلی مورد سنجش تست فشار خون و قند خون قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری منطقه 7 توان خود را به کار بسته تا نوجوانان و جوانان سطح منطقه به ویژه در فصل تابستان استفاده بهینه از اوقات فراغت داشته باشند./ز

برچسب ها: شهرداری ، تابستان ، فراغت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.