سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

بهره‌مندی 22 هزار نفر از برنامه‌های کانون جوانان پیرو ولایت در کشور

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گفت: تابستان امسال 22 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجو از برنامه‌های متنوع کانون جوانان پیرو ولایت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بهروز مهربانیان در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای کانون‌های پیروان ولایت در اردبیل اظهار داشت: در این کانون‌ها به علاقمندان برنامه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی متناسب با ذائقه آنها ارائه می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های تربیتی و الگویی کمیته امداد در سال 92 خاطرنشان کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برای جوانان و خانواده‌ها به شکل گسترده برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است که امیدواریم ماحصل آن بهره‌مندی این قشر از تعطیلات تابستانی امسال باشد.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: در 102 مرکز کانون فرهنگی دایم و 600 کانون موقت برنامه‌های مختلفی ارائه خواهد شد که انتظار می‌رود جوانان و نوجوانان از آنها استفاده کنند.

مهربانیان گفت: 580 کانون جوانان پیرو ولایت و 18 اردوگاه کشوری در تابستان امسال میزبان 200 هزار جوان و خانواده‌های آنهاست تا از ایام فراغت به بهترین نحو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها برای جوانان و دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده تا در راستای تعمیق فعالیت‌های دینی، ارزشی، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی، آشنایی با مهارت‌های زندگی به ویژه سبک زندگی ایرانی – دینی استفاده کنند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: در بحث برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و خانوادگی نیز در سال جاری برای 70 هزار نفر برنامه‌ریزی داشتیم که امیدواریم خانواده‌ها و جوانان از آن استفاده کنند.

مهربانیان افزود: فعالیت‌های اردویی ما از اول تیر ماه آغاز شده و هر هفته 3 هزار نفر را در 18 اردوگاه کشوری به مدت پنج روز پذیرش می‌کنیم.

وی ادامه داد: در قالب کانون جوانان پیرو ولایت 22 هزار نفر مشارکت کرده و از برنامه‌های متنوع آن اعم از ورزشی، هنری و اعتقادی استفاده می‌کنند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی در پایان سخنان خود عنوان کرد: برای سالمندان نیز اردوهای زیارتی و حج فقرا پیش‌بینی شده است که در تابستان امسال 21 هزار سالمند را به مشهد مقدس اعزام می‌کنیم که امیدواریم از این ظرفیت استفاده و بهره کامل برده شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، کانون ، جوانان ، پیرو ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.