سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم:

حضور پرنشاط مردم در پای صندوق­‌های رأی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام بود

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: حضور پرنشاط مردم در پای صندوق­‌های رأی بیش از هر چیزی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام اسلامی بود و این حضور تمام ترفندها را با شکست مواجه کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمد علی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به خلق حماسه با شکوه و تاریخی ملت سرافراز  ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور پر نشاط مردم در پای صندوق­‌های رأی بیش از هر چیزی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام اسلامی بود و این حضور تمام توطئه‌­های کسانی را که قصد داشتند با ترفندهای گوناگون سیاسی، اقتصادی و امنیتی اعتماد مردم از نظام اسلامی را سلب کنند با شکست مواجه کرد.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس ‌جمهور همه‌ ملت است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه باید به رئیس ‌جمهور و همکاران وی برای دست یافتن به آرمان­‌های بزرگی که دولت، متعهد و مسئول تحقق آن است کمک کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی (ره) و 72 تن از یارانش خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از همان نخستین لحظات پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی در ایران با ترور شخصیت­‌های اثرگذار، به‌­دنبال اهداف خاصی بودند که البته هرگز به آن دست نیافتند.

آل هاشم در پایان سخنان خود به تشریح اندیشه­‌های بلند و تفکر انقلابی دکتر بهشتی (ره) پرداخت و یاد و خاطره 72 تن از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) به ‌ویژه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ارتش ، عقیدتی ، سیاسی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.