سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ویژه نمایش "زن ها بوی سرب می دهند!" برای اهالی تئاتر؛ سینما و تلویزیون

خسرو شهراز، اصغر همت، بهروز شعیبی، علی سرابی، لیندا کیانی، افروز فروزنده و نوید محمدزاده از جمله بازیگرانی بودند که در هشتمین اجرای نمایش "زن ها بوی سرب می دهند!" از این نمایش دیدن کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش، "زن ها بوی سرب می دهند!" در هشتمین اجرای خود، میزبان تعدادی از بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینما بود. خسرو شهراز، اصغر همت، بهروز شعیبی، علی سرابی، لیندا کیانی، افروز فروزنده و نوید محمدزاده در اجرای ویژه این نمایش که به هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه اختصاص یافت، تماشاگر "زن ها بوی سرب می دهند!" بودند.
روح الله جعفری، سیروس همتی، مرضیه صدرایی، هاله مشتاقی نیا، امید سهرابی، امیررضا طلاچیان و برخی دیگر از هنرمندان نیز در روزهای گذشته این اثر نمایشی را تماشا کردند.
نمایش "زن ها بوی سرب می دهند!" به کارگردانی و نویسندگی محمدامین چیت گران روایتی تک شخصیتی از زنی میانسال است که در انتظار فرد مورد علاقه اش به نام سیاوش، خاطرات خود را برای تماشاگران بازگو می کند. فضای نمایش "زن ها بوی سرب می دهند! " به دوران جنگ و زمان حال باز می گردد و همچنین به حادثه خرمشهر نیز اشاراتی جزئی می شود.
این اثر 50 دقیقه ای که اجرای خود را از 28 خردادماه آغاز کرده است، تا اواسط تیرماه در کافه تریای چهارسو مجموعه تئاتر شهر از ساعت 17 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. 
لازم به یادآوری است؛ علاقه مندان به تماشای نمایش می توانند برای رزرو بلیت با شماره  09395601017 تماس بگیرند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.