سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

احداث یک هزار سایت اسکان اضطراری در سراسر کشور

معاون بازسازی و باز توانی سازمان مدیریت بحران کشور، از احداث یک هزار سایت اسکان اضطراری در سراسر کشور خبر داد.

محمد فرید لطیفی گفت: سایت های اسکان اضطراری در مرکز استان ها و مراکز شهرهای بزرگ سراسر کشور احداث می شود و با توجه به حادثه خیز بودن مناطق مختلف کشور، ضرورت ایجاد چنین سایت هایی بیش از پیش محسوس است.
وی افزود: سایت های اسکان موقت هم اکنون از سوی مدیریت بحران استان های کشور در حال مطالعه است و تا پایان سال در برخی از استان ها این طرح اجرایی می شود.
لطیفی، با اشاره به اینکه این سایت ها به 16 اقلام مورد نیاز اسکان اضطراری تجهیز می شوند اظهار داشت: استان ها بر اساس توانمندی های خود، مکان این سایت ها را که باید ایمن باشد، شناسایی کنند و سایت های مذکور باید از نظر جانمایی چادر، سرویس های بهداشتی، نور، آب، نانوایی سیار و سایر اقلام اسکان اضطراری مطمئن باشد.
معاون بازسازی و باز توانی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: این سایت ها دو منظوره است و در روزهای تعطیل برای آشنایی مردم با آن ها می توانند به بازدید از این سایت ها بروند و در مواقع اضطراری هم مردم در آنها اسکان داده می شوند.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور، برای شرکت در همایش سه روزه مدیران کل مدیریت بحران کشور به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
همایش مذکور تا روز شنبه هشتم تیرماه در مجتمع آفتاب چغاخور شهرستان بروجن برگزار می شود.
مقاوم سازی، ارتباطات در مدیریت بحران، پیش بینی و پیشگیری، آمادگی و مقابله، بازسازی، روابط عمومی و امور بین الملل و توسعه منابع انسانی از عناوین برنامه های این همایش سراسری است./س
برچسب ها: احداث ، اسکان ، اضطراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.