سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

برگزاری آیین تجلیل از فعالان ستادهای تبلیغاتی دکتر حسن روحانی

آیین تجلیل از فعالان ستادهای تبلیغاتی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ستادهای تبلیغاتی دکتر حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری، با تشکر از حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 24 خردادماه گفت: صداقت، اخلاق مداری، قانونمداری و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی از ویژگی های این انتخابات بود
نصراله ترابی قهفرخی، با اشاره به اینکه ملت ایران برنده واقعی این انتخابات است، افزود: همه بزرگان نظام جمهوری اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب در خلق این حماسه و افزایش اعتماد مردم به انتخابات و صندوق های رای، نقش بزرگ و تاثیرگذاری ایفا کردند.
وی اظهار داشت: اکنون، زمان تبلیغات و رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است و همه دلسوزان و دلبستگان نظام جمهوری اسلامی باید رئیس جمهور منتخب را در تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی، رفع مشکلات کشور و تحقق برنامه های تبلیغاتی وعده داده شده کمک کنند.
ترابی تصریح کرد: سهم خواهی و غرور، سم مهلک پیشبرد اهداف است و در مسیر تحقق آرمان ها باید از خود رایی و تک روی پرهیز کرد.
رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری نیز، در این آیین با بیان عملکرد این ستاد و ستادهای زیرمجموعه در دوران تبلیغاتی انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران با حضور پرشور و بانشاط خود در صحنه انتخابات، نشان داد برخلاف تبلیغات وسیع دشمن و بدخواهان نظام، پای آرمان های انقلاب خود ایستاده است.
جلیل صابری افزود: این پیروزی متعلق به همه ملت ایران است، زیرا ملت ایران حماسه ساز تاریخ بوده و هستند.
روسای ستادهای تبلیغاتی دکتر حسن روحانی در شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عملکرد ستادهای خود را در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیان کرند.
این نشست با حضور حدود 200 نفر از سیاسیون و فعالان ستادهای تبلیغاتی دکتر حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری در تالار الماس شهرکرد برگزار شد./س
برچسب ها: ستاد ، تبلیغات ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.