سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نیروهای سه گانه ارتش رشادتهای مثال زدنی در طول دفاع مقدس داشتند

رشادتها و جانفشانی های نیروهای ارتش در طول دفاع مقدس در راه حفظ کشور و پایمردی آنها در حال حاضر کم نظیر بوده و هست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان با اشاره به حماسه سیاسی اخیر مردم در پای صندوقهای رای ، وحدت قشرهای مختلف مردم را در این حماسه مثال زدنی برشمرد و گفت : این حماسه در سایه امنیتی به وجود آمد ،که در سایه از خود گذشتگی نیروهای نظامی کشور به ویژه ارتشیان عزیز به دست آمده است.

آیت ا.. مجتهد شبستری وجود روحانیت در سطوح مختلف جامعه را باعث گسترش و ترویج ارزشها و فرامین دینی در جامعه دانست و افزود: در راس جامعه روحانیت نیز ، مقام ولایت قرار دارد که با تدبیر و درایت خود باعث حفظ یکپارچگی و وحدت در سطح کشور شده است.

حجت الاسلام وفا ، ریاست عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ، نیز در این مراسم با اشاره به فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در یگانهای مختلف ارتش ، تربیت و آموزش بیش از 600 حافظ جزء تا کل قرآن کریم را از جمله این فعالیتها برشمرد.

در این مراسم حجت الاسلام سید عباس موسوی نژاد به عنوان ریاست جدید عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان معرفی و از تلاشهای حجت الاسلام فقیه ریاست پیشین آن با اهدای جوائز و لوح تقدیر ، قدردانی به عمل آمد./ب

برچسب ها: نیرو ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.