سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

خون شهدای هفتم تیرماه انقلاب را دربرابر همه خطرات و تهدیدات بیمه کرد

امام جمعه بروجرد گفت: خون شهدای هفتم تیر انقلاب اسلامی را در برابر همه خطرات و تهدیدات بیمه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان  جت الاسلام والمسلمین حسن ترابیرخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: 32سال پیش در چنین روزی دکتر بهشتی به همراه 72 تن از یاران باوفای امام و انقلاب در آتش جنایت منافقین سوختند و به شهادت رسیدند.
وی هفتم تیرماه را نقطه اوج تقابل منافقین و ضد انقلاب با نظام دانست و افزود: مظلومیت و عظمت شهدای هفتم تیرماه به کمک انقلاب اسلامی آمد و نظام نوپای اسلام را بیمه کرد.
وی همچنین افزود: دشمن در آن حادثه و حوادث مشابه اوایل پیروزی انقلاب دنبال این بود تا شعله انقلاب را خاموش کند اما خون شهدای هفتم تیرماه ثابت کرد که شعله انقلاب اسلامی هرگز خاموش نمی شود.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات اخیر افراطیون سلفی و وهابی در مصر اشاره کرد و گفت: در این هفته شهادت مظلومانه پنج نفر از شیعیان مصر بدست عناصر سلفی و تکفیری حادثه ای بود که با خشم و انزجار گسترده ای در سطح جهان مواجه شد.
وی یادآوری کرد: در این اقدام وحشیانه یکی از رهبران شیعه در مصر به همراه چهار نفر شیعه دیگر به طرز فجیعی به شهادت رسیدند و ساختمانی که مردم برای جشن نیمه شعبان در آن در حال جشن بودند را آتش زدند و این جنایت در حالی صورت گرفت که پلیس نیز در صحنه حضور داشت ولی به بهانه کمبود نیرو دخالت نکرد و نظاره گر این جنایت بود.
حجت الاسلام والمسلیمن ترابی تاکید کرد: علمای بزرگ اسلامی شیعه و سنی و سایر مذاهب و فرق اسلامی با اجرای برنامه ای قوی برای مقابله با سلفی ها و تکفیریها باید راه کاری بیابند.
وی افزود: باید عامل فتنه را خاموش کرد و بدون ریشه کنی تفکر افراطی، این اتش خاموش نمی شود../س

برچسب ها: خون ، شهدا ، خطرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.