سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق آمریکایی : آمریکا کشوری بدون دموکراسی با دولتی دروغگو است

مقام سابق آمريکايي با دروغگو خواندن دولت آمريکا تاکيد کرد در اين کشور دموکراسي وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، نظرسنجي هايي که اخيرا در آمريکا انجام شده است نشان مي دهد اکثر مردم اين کشور با اقدام واشنگتن و متحدانش در ارسال سلاح براي شبه نظاميان در سوريه مخالف  هستند. اين نظرسنجي ها گوياي آن است که دولت آمريکا باوجود مخالفتهاي افکار عمومي داخل اين کشور، سياست هاي مدنظر خود را عليه کشورهاي ديگر پيش مي برد. 
البته اين مخالفت ها با جنگ افروزي هاي آمريکا تازگي ندارد همانطور که نظرسنجي هاي انجام شده نشان مي دهد تهاجم آمريکا به عراق اشتباه بوده است. احساسات ضدجنگ در آمريکا به شدت افزايش يافته اما اين مسئله هيچ تاثيري بر رويکرد دولت آمريکا نداشته است. 
پال کريگ رابرتس معاون سابق وزير خرانه داري آمريکا در اين خصوص به اين شبکه گفت: دولت آمريکا به خواست و نظر مردم آمريکا هيچ توجهي ندارد. دولت آمريکا به دنبال اجراي برنامه هاي خودش است و براي اجراي اين برنامه ها گام برمي دارد. در اين مسير، دولت آمريکا دروغ مي گويد. با اين اوصاف، دولت آمريکا به هيچ وجه به مردم اجازه نمي دهد در تعيين سياستهاي کشورشان تاثيرگذار باشند. واقعيت نيز همين است که مردم آمريکا در تعيين سياستهاي کشورشان هيچ تاثير و نقشي ندارند. دموکراسي در آمريکا فقط ظاهري است. در آمريکا دموکراسي وجود ندارد. هيچيک از مقامات حاضر در دولت آمريکا، نماينده مردم نيستند. آنها نماينده منافع بخش خصوصي منفعت طلب و شرکتهاي بزرگ نظامي و صنايع بزرگ و وال استريت هستند.







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.