سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

صحت انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر دوگنبدان تاييد شد

فرماندار گچساران گفت: صحت انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر دوگنبدان مركز اين شهرستان تاييد و اعضاي اصلي و علي البدل نيز ابلاغ شد.

محمد شفيعي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بر اساس شمارش آراي 65 صندوق انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر دوگنبدان اعضاي اصلي به ترتيب شامل محمود اسدپور با كسب 9 هزار و 802 راي، علي خانپايه با كسب 9 هزار و 506 راي، رضا قشقايي با كسب هشت هزار و 406 راي، غلامرضا شكوهي با كسب هفت هزار و 954 راي، محبوبه رضايي آبدهگاه با كسب هفت هزار و 829 راي، كيانوش بلوطي نام پدر كيامرث با كسب هفت هزار و 207 راي، بخشايي با كسب هفت هزار و 135راي، منصور ناصح فرد با كسب شش هزار و 808 راي و فرزاد حيدري با كسب شش هزار و 605 راي است.
وي بيان كرد: اياز اكبري با كسب شش هزار و 421 راي، رمضان عباسي با كسب شش هزار و 197 راي، محمدقلي زادع آرخلو با كسب پنج هزار و 979 راي و كيانوش مرتضوي با كسب پنج هزار و 731 راي نيز به عنوان اعضاي علي البدل شوراي اسلامي شهر دوگنبدان انتخاب شدند.
شفيعي با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد امسال و پيروزي گروه هاي سياسي و اقوام مختلف در اين دوره از انتخابات، ابراز اميدواري كرد: منتخبان شهر دوگنبدان در چهار سال آينده با برنامه ريزي دقيق و حساب شده بتوانند پاسخ اعتماد مردم را بدهند.
95 نفر در انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر دوگنبدان با يكديگر رقابت كردند./س
برچسب ها: انتخابات ، صحت ، چهارمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.