سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مودنا - لیگ جهانی والیبال

مهدوی: می دانیم مقابل ایتالیا چه طور بازی کنیم

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خدا رو شکر انگیزه همه بالاست برای ارائه یک بازی خوب مقابل ایتالیایی که یکی از قطب های اصلی والیبال دنیا به حساب می آید، با تمام قوا به میدان می رویم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی مهدوی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص شرایط تیم برای بازی مقابل تیم ملی ایتالیا گفت: خدا رو شکر انگیزه همه بالاست برای ارائه یک بازی خوب مقابل ایتالیایی که یکی از قطب های اصلی والیبال دنیا به حساب می آید، با تمام قوا به میدان می رویم.

مقابل ایتالیا بازی کردن خیلی مهم و هیجان آور است. مخصوصا که ما تجربه دو بار بازی کردن مقابل این تیم را در سال های اخیر داشتیم و در هر دو مرتبه هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. اهمیت این دو مسابقه که در لیگ جهانی و به میزبانی ایتالیایی ها برگزار می شود بسیار بیشتر است.

وی افزود: البته تیم ما با شرایط ایده آل به مصاف ایتالیا نمی رود. چند تا از بازیکنان ما با مشکل گوارشی روبرو شده اند و فرهاد قائمی هم مصدوم شد و به تهران باز می گردد. البته فردا حمزه به جمع ما می پیوندد و این موضوع خیالمان را کمی راحت می کند. هر چند با شرایط ایده  آل به مصاف تیمی قدرتمند نمی رویم ولی من امید زیادی دارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

مهدوی در خصوص شناخت تیم ایتالیا نیز خاطر نشان کرد: ما پست به پست، این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی نسبت به ان داریم. پاسور ها و سرعتی زن های آن ها را به طور تخصصی آنالیز کرده ایم. می دانیم چه طور مقابل آنها بازی کنیم. ان شاء اله که بتوانیم از نام و حیثیت والیبال ایران در بازی مقابل ایتالیا دفاع کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.