سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتخاب وکیل سلامت برای هر خانوار ایرانی ضروری است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: انتخاب پزشک خانواده و وکیل سلامت برای هر خانوار ایرانی یک ضرورت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدباقر هداوند در جمع مدیران دستگاه‌های تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت: ‌یکی از نظام‌های مترقی بیمه درمانی در سطح دنیا که در حال اجرا و پیگیری است، بحث نظام اجرای پزشک خانواده است.

وی تصریح کرد: این نظام هم برای سازمان‌های بیمه‌گر و نظام سلا‌مت در سطح کشور مزیت دارد و هم برای فرد بیمه شده و خرید خدمت در حوزه سلا‌مت که از طریق وکیل سلا‌مت، پزشک خانواده میت‌واند انجام دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: بیمه شدگان عادی ما اینقدر اطلا‌عات پزشکی ندارند که به مراجع مختلف مراجعه کنند و خرید خدمت کنند و خدمات پزشکی مناسبی را دریافت کنند.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها در حال حاضر در سراسر دنیا اجرا می‌شود و توسط وکیل سلا‌مت که همان پزشک خانواده است، تمام مشکلا‌ت بیمه شدگان پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور از ارتباط، تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های تابعه وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان قم تقدیر کرد و گفت: همگرایی، هم افزایی و پتانسیل مدیران می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه تعاون، کار، رفاه و سلامت کمک کند./س

برچسب ها: قم ، وکیل ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.