سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

همایش تخصصی معرفی برندهای برتر برگزار می‌شود

همایش تخصصی معرفی برندهای برتر صنعتی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم روز شنبه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسعود رضایی از برگزاری همایش تخصصی معرفی برندهای برتر در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف آشنایی صنعتگران و مدیران صنعتی استان با مفاهیم و منابع برند، بومی سازی برند، تحقیقات برند و سهم شرکت‌های برند استان در فضای رقابتی کشور برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این همایش با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی کلینیک صنعتی GSK نخستین و بزرگ‌ترین کلینیک صنعتی کشور تعدادی از برندهای برتر انتخاب و از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرعامل کلینیک صنعتی GSK افزود: کلینیک صنعتی GSK که مشاور موسسه خدمات فناوری تا بازار نهاد نانو ریاست جمهوری را داراست در این نمایشگاه به عنوان مشاور علمی و همکار سازمان صنعت و معدن و تجارت قم تحقیقات در حوزه برند و برندسازی را بر عهده گرفته است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان صنعت و معدن و تجارت قم در یک اقدامی جالب تحقیقات در حوزه برند را از برنامه‌های اولویتی خود قرار داده و در این راستا کلینیک صنعتی GSK نیز به عنوان مشاور علمی همکاری دارد.

رضایی با بیان اینکه همایش تخصصی معرفی برندهای برتر به همت کلینیک صنعتی GSK و شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند و با همکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت قم برگزار خواهد شد افزود: این همایش روز شنبه هشتم تیرماه در روز پایانی نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قم ، معرفی ، برند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.