سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور حضور در مسابقات جهانی:

ملی پوشان ووینام راهی فرانسه می شوند

تیم ملی ووینام کشورمان، به منظور حضور در مسابقات جهانی این رشته ورزشی به میزبانی فرانسه 11 تیر راهی این کشور می شوند.

محمد بهرام جودری در آستانه حضور در مسابقات جهانی این رشته رزمی، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی ووینام ایران به منظور حضور در مسابقات جهانی ووینام که امسال به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار می شود، 11 تیر به مدت 6 روز عازم این کشور می شوند.

مربی تیم ملی ووینام تصریح کرد: تاکنون تیم ملی ووینام ایران سه بار در این مسابقات شرکت کرده که این دوره چهارمین دوره حضور تیم ماست.

تیم ملی ووینام ایران سال گذشته در مسابقات جهانی این رشته ورزشی به عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد و عنوان قهرمانی هم به تیم ویتنام رسید.

جودری در ادامه در خصوص این رشته ورزشی گفت: ورزش رزمی ووینام یک ورزش ویتنامی است و خود کشور ویتنام یکی از مدعیان اصلی این رقابتها به شمار می رود.
این در حالی است که تیم های فرانسه، ایتالیا و روسیه هم جزو قطب های اصلی این رشته به حساب می آیند.

سطح مسابقات ووینام از لحاظ فنی بسیار بالاست و به طبع تماشاچیان زیادی هم دارد.
نکته جالب اینکه کشورهای اروپایی از این رشته رزمی بسیار استقبال کرده اند و در مسابقات جهانی این ورزش ویتنامی کشورهای اروپایی زیادی شرکت می کنند.

وی همچنین یادآور شد: از ایران 12 ورزشکار در قالب 7 آقا و 5 خانم به این رقابت ها اعزام می شوند و با توجه به قابلیت بچه ها می توان گفت که ایران هم یکی دیگر از مدعیان قهرمانی است.

مربی تیم ملی ووینام در خاتمه افزود: به عنوان مربی تیم ملی هیچ قولی برای قهرمانی نمی دهم ولی نیم نگاهی به قهرمانی دارم ولی قول می دهم از عنوان نائب قهرمانی جهان که سال گذشته در رقابتهای جهانی کسب کردیم دفاع کنم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.