سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

راهیابی آثار هنرمندان تئاتر قم به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

نمایش ترانه‌ای برای آیدا از قم به مرحله بازبینی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) راه یافت تا در صورت موفقیت در این مرحله به همراه نمایش کافه سیروس که پیش از این، مستقیما به جشنواره راه یافته بود با دیگر آثار به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نمایش صحنه ای کافه سیروس از قم که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تولید شده است، در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر بعنوان یکی از دو کار برگزیده جشنواره، بدون نیاز به بازبینی، مستقیما به جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) راه یافت.
در این نمایش به نویسندگی سید محمد حسینی و کارگردانی علی فرحناک، بازیگرانی چون مهدی رکنی، مهدی ملاک، زکیه بهبهانی، مائده طهماسبی، فاطمه رمضانی مقدم و مریم السادات صدرپور ایفای نقش می کنند.
دومین اثر، نمایش ترانه‌ای برای آیدا نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مرتضی عقیقی بوده که با موضوع شهدای غیرنظامی هشت سال دفاع مقدس تولید شده است.
در این تئاتر، محمد یوسفی، محمد فتوحی، فاطمه آخوندیان، مریم هادی اطهر، رحمان اسلامی، فاطمه زارعی، شبنم قمری، عاطفه ملکی، محمد شجاعی و حمیدرضا هادی ایفای نقش می‌کنند.
نمایش ترانه‌ای برای آیدا در صورت موفقیت در این مرحله به همراه نمایش کافه سیروس که پیش از این، مستقیما به جشنواره راه یافته بود با دیگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.
چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در چهار بخش خیابانی، صحنه ای، کودک و نوجوان و عروسکی، شهریورماه سال جاری با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.