سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی مشاهیر در محلات شمال تهران

مشاهیر و نخبگان محلات در منطقه 3 تهران شناسایی می شوند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رقیه محمدی مدیر اداره مطالعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام این خبر گفت : این طرح با همکاری پژوهشگران محله در محلات 12 گانه این منطقه اجرا می شود.
 
محمدی تصریح کرد: به منظور افزایش کیفی فعالیتهای پژوهشگران محلات برای جلب مشارکت بیشتر مخاطبان و شهروندان در منطقه و ترغیب شهروندان به همیاری و  تعامل با شهرداری جهت پیشبرد اهداف شهرداری نشست تعامل و گفتگوی پژوهشگران با مدیر مطالعات منطقه در دفتر اداره مطالعات منطقه3 برگزار شد.
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه همچنین اجرای طرح نظر سنجی با تهیه پرسشنامه  از برگزاری دوره های آموزشی مثل کلاس کامپیوتر،  زبان انگلیسی، خوشنویسی ...  بصورت فصلی در سراهای محلات توضیحات لازم ارائه شد.
 
محمدی تصریح کرد: با توجه به پایان طرح شناسایی آسیب های اجتماعی در سال گذشته توسط پژوهشگران محلات  به انجام رساندن طرح  آسیب شناسی سرای محلات و تهیه شاخص های آن به پژوهشگران تاکید شد.
 
در این نشست همچنین در خصوص اجرای طرح سند مطالعاتی با موضوع آسیب شناسایی سرای محله بحث و گفتگو شد و مقرر شد شاخص هایی چون جمعیت ، وضعیت سرای محله، برنامه فرهنگی اجتماعی، شبکه ارتباطی در محله و وضعیت سرای محله و تبلیغات مورد بررسی قرار گیرد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.