سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اهدای عروسک‌های ملی کشورهای دنیا؛

بازار تئاتر کودک و نوجوان آغاز مي‌شود

بازار تئاتر کودک و نوجوان شنبه هشتم تیر با اهدای عروسک‌های ملی کشورهای میهمان حاضر به اسیتیج آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «بازار تئاتر کودک و نوجوان» با دو برنامه جنبی اهدای عروسک‌های ملی کشورهای میهمان حاضر در بازار (آرژانتین، هند، کرواسی، آلمان، نروژ، عراق و افغانستان) به اسیتج و برپایی دومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» با تمرکز بر تاثیرات کاربردی درام بر دنیای کودک و نوجوان و با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های متخصصان این حوزه شنبه 8 تیر برگزار می‌شود. 
دبیر سمینار قطب‌الدین صادقی است و علاوه بر وی، اکرم قاسم‌پور و یدالله آقا عباسی اعضای هیئت علمی، این سمینار محسوب می‌شوند که پس از بررسی مقاله‌ها 11 اثر را معرفی کردند. 
مراسم افتتاحیه «بازار تئاتر کودک و نوجوان» یکشنبه 9 تیر ساعت 10 با حضور سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران سازمان‌های شرکت‌کننده در بازار، جمعی از مسئولان شرکت پست، معاونان و مشاوران ستادی کانون برگزار می‌شود. 
این مراسم با رونمایی تمبر بازار که توسط فرزانه بابایی طراحی شده و اجرای نمایش آئینی سنتی توسط کودکان و نوجوانان با عنوان «ساروج کوبی» همراه است. 
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» و با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود./ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.