سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت سالگرد حادثه 12 تیر 67 برگزار مي‌شود؛

مسـابقه کاریکـاتور خبـری با موضوع "290 مدال برای کاپیتان راجرز"

پایگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور مقاومت سـومین مسـابقه کاریکـاتور خبـری روزکـارتون​ را با موضوع «290 مدال برای کاپیتان راجرز» برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به مناسبت بیست‌وچهارمین سالگرد حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، پایگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور مقاومت سـومین مسـابقه کاریکـاتور خبـری روزکـارتون​ را با موضوع «290 مدال برای کاپیتان راجرز» برگزار می‌کند. 
همچنين، آخرین مهلت ارسال آثار 20 تیر 92 اعلام شده و داوری آثار در 24 تیر 92 انجام خواهد شد و قرار است اسامی منتخبان روز بیست و چهارم تیرماه ساعت 17 در پایگاه روزکارتون اعلام شود. 
بر اساس اين گزارش،‌هر هنرمند می‌تواند با حداکثر 5 اثر در مسابقه شرکت کند که ابعاد طول یا عرض آن باید حداقل 1500 پیکسل و رزولوشن 300 dpi باشد و فرستادن مشخصات کامل و شماره تماس هنرمند به همراه آثار الزامی است. 
تکنیک اجرا در این مسابقه آزاد است و آثار منتخب طبق تعرفه روزکارتون، از صاحبان آثار خریداری می‌شوند و همچنین از هنرمندان برگزیده برای عضویت در گروه کاریکاتوریست‌های روزکارتون دعوت به عمل خواهد آمد و علاوه بر آن حق استفاده از آثار شرکت‌کننده، به هر نحو، برای روزکارتون محفوظ است. 
بنابر این گزارش، دو نشانی پست الکترونیکی جهت ارسال آثار برای این مسابقه اعلام شده که roozcartoon@gmail.com و  info@roozcartoon.com است و دبیرخانه این مسابقه به آدرس تهران، خیابان آزادی، تقاطع نواب صفوی، شماره 187، طبقه سوم  و تلفن : 66426741-021 اعلام شده است. 
در بخشی از فراخوان این مسابقه آمده است: اکنون و در آستانه بیست و چهارمین سالگرد حادثه تلخ و جانگداز 12 تیر، از همه ایرانیان دعوت می‌کنیم در بازخوانی این رویداد و یادآوری این مقطع تلخ اما مهم از تاریخ ایران زمین مشارکت نموده و با ارسال کاریکاتور، کمک کنند تا فریاد مظلومیت زنان و کودکان پرواز ناتمام 655 ایران‌ایر را به گوش جهانیان برسانیم و خواهان درج رسمی این لکه ننگ در کارنامه‌ی دولت تروریست ایالات متحده آمریکا شویم.
برچسب ها: کاریکاتور ، مسابقه ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.