سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس ستادهاي استان تهران حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر روحاني:

خيلي‌ها در روزهاي آخر تبليغات به ما پيوستند

گردهمايي اعضاي ستاد تهران حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني به منظور قدرداني و تشکر از اعضاي اين ستاد در سالن همايش وزنه‌برداري ورزشگاه آزادي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ گردهمايي اعضاي ستاد تهران حجت‌الاسلام و‌المسلمين دکتر حسن روحاني در سالن همايش وزنه‌برداري ورزشگاه آزادي در حال برگزاري است.

در اين همايش که به منظور قدرداني و سپاس از اعضاي ستاد تهران رئيس‌جمهور منتخب برگزار شده است، حسن اکبري رياست ستادهاي استان تهران رئيس‌جمهور منتخب ضمن تقدير و تشکر از تک تک اعضاي ستادهاي تهران‌ اظهار داشت: در طول اين مدت تمامي کارها را شما اعضاي ستاد انجام داده‌ايد و به تعبير عاميانه بنده کاره‌اي نبودم.

وي افزود: خيلي‌ها در روزهاي آخر که معلوم شده بود حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني رئيس‌جمهور است به ما پيوستند  و ما دست تک تک آنها را هم مي‌فشاريم و به آنها خسته نباشيد مي‌گوييم، اما اغلب شما دوستان زماني به ما پيوستيد که ما در غربت کار مي‌کرديم و شما اين حماسه بزرگ را خلق کرديد.

اکبري تصريح کرد: طي 3 ماه گذشته حرف‌هاي سياسي زيادي خوانده‌ايد و شنيده‌ايد و خودتان هم از راه‌هاي سياسي و اجتماعي دکتر روحاني را تبليغ کرديد و بنده ديگر نمي‌توانم چيزي بگويم‌ اما از همه شما سپاس‌گذاري مي‌کنم و مي‌گويم‌ اجر و مزد شما با خداوند بزرگ است‌ البته ما يک جايزه بزرگ هم گرفتيم و آن اين است که از 12 مرداد که حکم رياست‌جمهوري حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني به دست مقام معظم رهبري تنفيذ خواهد شد، در سايه دولت تدبير و اميد زندگي خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه يکي از کم هزينه‌ترين ستادها، ستاد رئيس‌جمهور منتخب در ايام انتخابات بود، گفت: ما فقط به کمک‌هاي مردمي تکيه داشتيم و با امکانات کم، شما حماسه بزرگي را خلق کرديد.

رئيس ستادهاي استان تهران رئيس‌جمهور منتخب گفت: يک مکانيزمي را طراحي کرديم تا ارتباطمان با شما عزيزان حفظ شود، چرا که کارهاي بزرگي در پيش داريم و دولت تدبير و اميد هم به ياري تک تک شما نيازمند است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: گردهمایی ، تهران ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.