سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده مهمترین عامل برای آموزش فرزندان

یک روانشناس گفت: گذراندن اوقات فراغت کودکان منوط به استفاده بهینه از زمان است بنابراین کودکان با آغاز فصل تابستان تمایل به آموزش کلاس هایی از جمله زبان، موسیقی و هنر را دارند.

جعفریان روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: گذراندن اوقاف فراغت کودکان منوط به استفاده بهینه از زمان است بنابراین کودکان با آغاز فصل تابستان تمایل به آموزش کلاس هایی از جمله زبان، موسیقی و هنر دارند بنابراین والدین که از مهمترین الگو و معلم برای فرزندانشان هستند با برنامه ریزی مناسب در سنین پایین آنها را تشویق به فراگیری این امر دارند.
وی ادامه داد: کودکان با گذراندن در مجالس و محافل و مهمانی ها و رفتن به مراکز تفریحی و تورهای یک روزه در دامن طبیعت به همراه دوستانشان و خانواده می توانند بخشي از اوقات فراغت خود را با شادی و شور و نشاط سپری کنند.
جعفریان در ادامه با اشاره به توسعه فرهنگ مطالعه برای کودکان اظهار داشت: یکی دیگر از راه های گذراندن اوقات فراغت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی کودکان است و آنان می توانند با خواندن قصه ها و داستان های کودکانه و نقاشی در کنار شعر و موسیقی لحظات شادی را سپری کنند.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: والدین می توانند با تماشای کارتون ها و فیلم ها و خواندن قصه ها و داستان های جذاب در کنار فرزندانشان راجع به فیلم های نقد و بررسی کنند و با دخالت دادن آنان در بحث ها و گفتگو آنان را تشویق به مطالعه کنند و کودکان با آموزش دیدن سفال و رفتن به کلاس های ورزشی می توانند آنها را بصورت حرفه ای آموزش ببینند./ز
برچسب ها: خانواده ، آموزش ، فراغت ، کودکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.