سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/معاون امور شهری بنیاد مسکن کشور؛

تکمیل مسکن مهر فیروزکوه معطل آورده نقدی افراد است

معاون امور شهری بنیاد مسکن کشور گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه مسکن مهر فیروزکوه معطل آورده نقدی افراد و اعضای تعاونی های آن است.

ˈجواد حق شناسˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: پروژه مسکن مهر فیروزکوه در مقایسه با بسیاری دیگر از پروژه های از این دست در سطح کشور، از مزایایی برخوردار است.

وی گفت: در بسیاری نقاط با بلوک های فشرده و چندین طبقه با فضاهایی نزدیک بهم روبرو هستیم؛ اما پروژه فیروزکوه از نظر سطح فضای مفید و باز، دارای موقعیت بسیار خوبی است.

حق شناس افزود: این پروژه از دوام بسیار خوب برخوردار است و تا آنجایی که امکان داشته مقررات ملی در آن رعایت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که انبوه سازان و تعاونی ها در این پروژه بیشتر از منابع و تسهیلات استفاده کرده و کمتر به سراغ اعضای تعاونی ها و دریافت آورده نقدی شان رفته اند، کنترل هزینه بهتری در آن صورت گرفته و قیمت مناسب تری دارد.

معاون بنیاد مسکن کشور با تقدیر از عملکرد دستگاه های خدمات رسان، تصریح کرد: خدمات رسانی آب، برق و گاز در این پروژه استثنایی است و دستگاه های متولی شهرستان تلاش بسیار خوب و در خور تحسینی در این زمینه از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه این پروژه افراد ساکن کمتری دارد و طبیعی است که بسیاری از افراد، منتظر سکنی گزیدن گروه نخست هستند تا پس از آن با ارزیابی شرایط ساکن شوند.

حق شناس بیان داشت: در آماده سازی مرحله نخست، بیش از هزار واحد این پروژه تکمیل شده و آماده تحویل و بهره برداری است.

وی تاکید کرد: ساکنان پروژه، مدیران و اعضای تعاونی ها و مسؤولان متولی باید همت مضاعفی در تامین آورده نقدی خود به خرج دهند که این امر به نفع همه آنان است.

معاون بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: با انجام این مهم، پروژه رونق بیشتری می گیرد؛ مشتریان بهتری می یابد و افراد نیز از این وضعیت که احتمالاً مستاجرند و یا مشکلات مسکن دارند، رهایی خواهند یافت.

وی یادآور شد: دولت محترم نیز با ارائه خدمات زیربنایی، روبنایی و افزایش مبالغ وام ها از 14 میلیون تومان اولیه به 25 میلیون تومان در این پروژه، نهایت تلاش خود را انجام داده و حال، نوبت مردم است.

حق شناس در خاتمه بار دیگر خواستار اهتمام هر چه بیشتر ساکنان و اعضای تعاونی ها در این پروژه، بر تامین آورده نقدی شان شد تا با انجام محوطه سازی ها و مابقی عملیات، پروژه بطور تمام و کمال به بهره برداری برسد.

در مجموع چهار هزارو 585 واحد مسکونی مهر دارای تسهیلات 25 میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد در سطح شهرستان در حال ساخت است.

از این تعداد هزار و 200 واحد ملکی و مابقی 99 ساله با در اختیار گذاشتن زمین توسط دولت بوده است که در قالب 15 تعاونی با قرارداد دوجانبه با پیمانکاران، سه انبوه ساز سه جانبه و سه خیّر مسکن ساز اجرایی می شود./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.