سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/لاریجانی:

وظیفه رسانه‌ها این است که واقعیت جامعه را درست منتشر کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه رسانه‌ها منتشر کردن واقعیت جامعه است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی لاریجانی در مراسم شصت و پنجمین سال راه‌اندازی روزنامه خراسان اظهار کرد: همانطور که مسوولان این روزنامه توضیح دادند روزنامه یک حرکت تکاملی داشته و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که شما راهتان را درست انتخاب کرده‌اید و مستمرا متناسب با شرایط روز روزنامه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید و این رشد باید ادامه‌دارد باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شما تلاشتان خوب بوده و باید مسیر را در اینده با دورنمای بهتر ادامه دهید.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها گاهی خود محدودیت ایجاد کردن است ادامه داد: ما در صدر انقلاب اسلامی از رهبران این تذکرات را داشته‌ایم. یکی از شخصیت‌هایی که در تبیین مسیر جمهوری اسلامی حضور داشت آیت‌الله بهشتی بود که روی چند مقوله و مسئله مانند آزادی تاکید داشت.

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از مقولاتی که روی آن تاکید شده آزادی است و باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا رشد فضای اسلامی و رشد جامعه مرهون این فضا است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزادی در کشورهای مختلف یک حدی دارد، گفت: بعضی‌ها آزادی را در حد امنیت و... می‌‌دانند. آزادی به رشد سایر حقوق مربوط می‌شود زیرا انسانها دارای حقوق مختلف هستند که یکی از همین حقوق است اما آنچه که اهمیت دارد این است که به ارزشها لطمه نزند.

وی به روزنامه خراسان اشاره کرد و گفت: این روزنامه به چارچوبی که تشکیل داده‌اید کار به صورت منطقی جلو بردید که این کار سنجیده‌ای است.

لاریجانی به نرم‌افزار آرشیو این روزنامه اشاره کرد و گفت: این کار هم جالب و قابل تحسین است و می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به دریافت مالیات از روزنامه‌ها و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: ما در مجلس پیگیر این مشکل هستیم و نمایندگان استان هم می‌توانند این مسئله را پیگیری کنند.


برچسب ها: رئیس ، مجلس ، شورای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.