سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش نظامیان صهيونيست به مسجد الاقصي

گروهي از صهيونيستهاي شهرک نشين به رياست موشيه ويگلين عضو کنست اسرائيلي به مسجد الاقصي از سمت باب المغاربه حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری قدس ؛ اين صهيونيستها با حمايت نيروهاي پليس اسرائيلي به مسجد الاقصي تجاوز کردند . اين تجاوزها در پاسخ به دعوت طرفداران ويگلين در زمينه حمله دسته جمعي به مسجد الاقصي در چارچوب ادعاهايي موسوم به صعود ماهيانه به کوه معبد سليمان  صورت گرفته است.از سوي ديگر موسسه مسجد الاقصي اعلام کرد مسجد الاقصي به مسلمانان تعلق دارد و اين نوع تجاوزها به مسجد الاقصي به رژيم اشغالگر قدس هيچ حقي در آن ايجاد نخواهد کرد.

فرح العمري خبرنگار شبکه القدس در گزارش ارسالي خود اظهار داشت: افزايش تنش هاي صهيونيست ها ضد مسجد الاقصي ادامه دارد.  گروههاي تندروي يهودي با اين تجاوزهاي جديد تلاش مي کنند مسجد الاقصي را بين مسلمانان و يهود تقسيم کنند. زيرا تقريبا هر روز اين تجاوزها با حفاظت و حمايت ارتش اسرائيلي تکرار مي شود و هيچ موضع عربي و يا اسلامي در قبال آن اتخاذ نمي شود تا حدي را در برابر تجاوزهاي اسرائيل به مسجد الاقصي و شهر قدس معين کرده باشد.
وي افزود: اين بار نيز صهيونيستهاي شهرک نشين به رياست موشيه ويگلين عضو کنست اسرائيل با حمايت سربازان اسرائيلي از سمت باب المغاربه به مسجد مبارک الاقصي يورش بردند.

اين صهيونيستها با مشارکت رافي هودکليک که نزديک به ويگلين مي باشد با تجمع در اطراف منطقه اي موسوم به شمعدان معبد سليمان در کنار ديوار ندبه و در برابر مسجد الاقصي، آداب خاص تلموديها را برگزار کردند . پس از آن ويگلين با ايراد سخنراني در بين اين جمع صهيونيست اظهار داشت: من امروز آمده ام تا با شما باشم ولي امروز در داخل معبد سليمان نمي شوم ولي در روزهاي آينده وارد آن مي شوم تا تسلط اسرائيل بر اين مکان را ثابت کرده باشم. 

فرح العمري افزود: صهيونيستها بسيار سريع وارد مسجد الاقصي شدند زيرا از نمازگزاران و دانشجويان مسلماني که مراقب هر نوع بي حرمتي از آنان بودند مي ترسيدند.

برچسب ها: الاقصی ، یورش ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.