سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل نشر اخبار کذب دستگیر شد

پليس فتا استان سيستان و بلوچستان 3 نفر از عاملان نشر اكاذيب بر عليه يكي از موسسات آموزش عالي استان را شناسايي و دستگير كرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ پارسافرافزود: پیرو شکايت يکي از موسسات آموزش عالي استان مبني بر اينکه شخص يا اشخاصي ناشناس با ايجاد وبلاگي اقدام به انتشار مطالب غير واقعي و نادرستي عليه آن دانشگاه کرده و اين کار آنان باعث ايجاد تشويش اذهان عمومي و دانشجويان شده است، لذا با عنايت به اهميت موضوع مراتب در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.  
وی ادامه داد: در مرحله اول وبلاگ مورد نظر مورد بررسي قرار گرفته و اقدامات و پيگيري هاي لازم در خصوص شناسايي فردي که اقدام به ايجاد مطالب در وبلاگ مي کرد آغاز شد.  
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان و عوامل فني اين پليس با اقدامات فني و رهگيري هاي تخصصي توانستند رد پايي از متهم ناشناس پرونده بدست آورند نهایتاً کارشناسان پليس فتا يكي از متهمان را شناسايي دستگير کردند ، طي بازجویی های صورت گرفته از متهم اول مشخص شد وي با همکاري 2 نفر از همکلاسی هایش اقدام به اين کار کرده است.  
وی تصریح کرد: با هماهنگي با مراجع قضايي 2 دختر دانشجو شناسايي و دستگير شدند و  متهمان در اظهارات خود به بزه مربوطه اعتراف و عنوان کردند با توجه به مشکلاتي که دانشگاه مربوطه دارد و به جهت روشن شدن افکار عمومي اقدام به ايجاد اين وبلاگ کرديم .  
گفتني است؛ اين متهمان كه به خيال خود وبلاگ را طوري طراحي کرده بودند که قابل رهگيري و پيگيري نباشد اصلا فکر آن را نمي کردند که توسط پليس فتا شناسايي و دستگير شوند.

برچسب ها: عامل ، اخبار ، کذب ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.