سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزايش گردشگران نياز به توسعه مراكز اقامتي در آذربايجان شرقي را بالا برده است

قائم مقام ستاد دايمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي با اشاره به اشغال 100 درصدي هتل هاي استان در نخستين روزهاي سفرهاي تابستاني، افزود: افزايش گردشگران نياز به توسعه مراكز اقامتي و پذيرايي در آذربايجان شرقي را بالا برده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، اشرف نيا در جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني استان افزود: تكميل ظرفيت هتل ها و مهمانپذيرهاي استان نقطه ايده آلي در جذب گردشگران است كه از سوي ديگر نياز به توسعه بيش از پيش اماكن اقامتي و رفاهي را ضروري مي كند.

اشرف نيا با بيان اينكه با اقدامات انجام گرفته طي چند سال اخير اكنون آذربايجان شرقي به نقطه قابل قبولي در حوزه گردشگري رسيده است، رسيدن به نقطه مطلوب را نيازمند رفع نواقص و تلاش بيشتر نهادهاي عضو ستاد دايمي تسهيلات سفر استان دانست.

وي يادآور شد: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به عنوان دبيرخانه دائمي ستاد تسهيلات سفر استان مشكلات موجود در استان را احصاء كرده كه اميدواريم نتايج تلاش جمعي اين ستاد به رفع آنها منجر شود.

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي تاكيد كرد: ايران و آذربايجان شرقي محيطي با انسان هاي با نشاط، رئوف و سرشار از اخلاق و فرهنگ اسلامي است كه بايد اين خصوصيت هاي نيكو در فضا تلالو يافته و وقتي گردشگري به استان وارد مي شود آن را احساس كند.

اشرف نيا همزماني شروع سفرهاي تابستاني با اعياد ماه شعبان را يك حسن توصيف كرد و اظهار اميدواري كرد: با توجه به نيروها و ظرفيت هاي موجود در استان، با برنامه ريزي هاي دقيق انجام گرفته از سوي ستاد تسهيلات سفر استان و نظارت دبيرخانه مي توانيم در يك زمان بندي مناسب به نقطه مطلوبي در گردشگري برسيم.

يادآور مي شود، جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني آذربايجان شرقي به رياست مهندس اشرف نيا معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي، دبيري مهندس محمدي مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و مديران و روساي نهادها و سازمان هاي عضو ستاد دايمي تسهيلات سفر استان برگزار شد. /س

برچسب ها: افزایش ، گردشگران ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.