سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

عدالت محوری و ولایت مداری از شاخصه های مهم شهید بهشتی بود

فرماندار اهر ، عدالت محوری و ولایت مداری از شاخصه های مهم شهید بهشتی برشمرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی، در نشست مشترک مسئولین ادارات با قضات دادگستری اهر افتخار بزرگ دستگاه قضایی را تأمین عدالت و امنیت در جامعه برشمرد و افزود: در هر کشور و منطقه ای که امنیت حاکم است ثبات و آرامش و رونق اقتصادی و توسعه را به همراه دارد و الحمداله به به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و اقتدار دستگاه قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی از کشورهای امن دنیاست.

وی، گفت: باوجود اینکه دشمنان می خواستند با شهادت مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی وافراد شاخصی همچون شهید بهشتی که از استوانه های نظام و انقلاب بودند کشور را دچار بحران نمایند. اما خون پاک و مطهر شهدایی همچون بهشتی موجب تقویت نظام گردید.

این مقام مسئول گفت: با وجود اینکه شهید بهشتی در اوج مظلومیت به درجه رفیع شهادت رسید اما راه او همیشه ماندگار بوده و خدمات ارزشمند آن شهید در تدوین قانون اساسی، احیاء دستگاه قضایی و خدمات ماندگار آن شهید بزرگوار در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی بیادگار خواهد ماند.

رئیس شورای تأمین شهرستان اهر در قسمتی دیگر از سخنان خود به حضور پرشور و بیاد ماندنی مردم ایران در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: حضور حماسی و پرشور ملت ایران بار دیگر خط بطلان بر توطئه استکبار و تبلیغات آنها کشیده و به جهانیان ثابت کرد ملت ایران استوار و پا برجا حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و پشت سر ولایت در تمامی صحنه ها حضور دارند و این انتخابات مردم سالاری دین و انتخابات آزادانه ملت ایران را که در کمال سلامت و امنیت با تلاش مردم و مسئولین برگزار شد به دنیا نشان داد.

دراین مراسم همچنین حجت الاسلام محمد علی نظری رئیس دادگستری اهر گزارشی از عملکرد یکساله این نهاد را به سمع و نظر حاضران رساند و از تعامل مثبت ادارات با دستگاه قضایی قدردانی کرد.

درپایان قضات و مسئولین قضایی شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند. /س

برچسب ها: عدالت ، محوری ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.