سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مواد مخدر عظیم‌ترین هجمه استکبار علیه نسل آینده انقلاب است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر بزرگ‌ترین هجمه استکبار جهانی علیه جوانان پاک این کشور است تا آنها را به این شیوه به انحراف بکشانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمود علایی دیروز همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جلسه اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر گرمی اظهار داشت: استکبار جهانی با ناامیدی و غافلگیر شدن در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی این بار در یک حرکت خزنده در صدد مشغول کردن جوانانمان به تفریحات ناسالم نظیر مصرف مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و دیگر مواد افیونی هستند تا از این طریق هویت جوانان ما را دچار خدشه کنند.

وی برنامه‌ریزی علمی و کاربردی توسط نهادهای فرهنگی،‌ تربیتی، امنیتی و انتظامی را در مبارزه بی‌امان با مواد مخدر در جامعه ضروری اعلام کرد.

علایی خاطر نشان کرد: خطرات جبران‌ناپذیر مواد مخدر جامعه را به شدت تهدید می‌کند و ما انتظار داریم مبارزه جدی و بی‌امان با اعتیاد در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گرمی با اشاره به نقش خانواده‌ها در مبارزه با مواد مخدر و برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی مرتبط با موضوع تصریح کرد:‌ یکی از بهترین راه‌های مقابله توجه به عناصر و عوامل پیشگیرانه اولیه است که این از خودآگاهی و بصیرت خانواده‌ها ناشی می‌شود.

وی اعتیاد را ام‌الفساد و ام‌الجرایم توصیف کرد و ادامه داد: ریشه بسیاری از جرایم در جامعه اعتیاد است.

علایی از تمام شبکه‌ها و فضاهای تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای خواست تا در تنویر افکار عمومی در این زمینه با جدیت وارد شده و اجازه ندهند اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز جوانان این کشور را مورد تهدید قرار دهد/س.

برچسب ها: اردبیل ، مواد ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.