سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نظارت برای جلوگیری از خروج گندم توسط سودجویان

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: باید با اعمال نظارت منسجم بر نحوه خرید و انبار گندم مازاد بر مصرف کشاورزان، مانع از فعالیت افراد سودجو برای خرید و خارج کردن گندم مورد نیاز استان شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یعقوبی با اعلام این مطلب گفت: خروج غیرقانونی گندم استان به مقصد سایر استان‌ها و نیز کشور عراق موجب بروز آسیب‌های اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی خواهد شد.
وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه مشکلات و نارسایی در زمینه تامین گندم مورد نیاز مصرفی استان باید با اعمال نظارت منسجم بر نحوه خرید و انبار گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مانع از فعالیت افراد سودجو برای خرید و خارج کردن گندم مورد نیاز استان شد.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان، اطلاع‌رسانی مناسب به کشاورزان و تاکید بر ضرورت تحویل گندم تولیدی به سیلوها و انبارهای کارخانجات آردسازی استان را برای ممانعت از کمبود نیاز اساسی استان را ضروری برشمرد.
یعقوبی در پایان تشدید نظارت و بازرسی مستمر در مراکز خرید توسط بازرسان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های متولی را عامل مهمی برای جلوگیری از افزایش حضور دلالان برای خرید گندم کشاورزان دانست./س
برچسب ها: گندم ، دلالان ، ممانعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.