سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد معاون سيما از پشت صحنه"مادرانه" ماه مبارك رمضان؛

سريال هاي ماه مبارك رمضان نبايد كام مردم را تلخ كند

علي دارابي در حين بازديد از پشت صحنه سريال "مادرانه" شبكه سه سیما گفت: سريال ها در اين ماه نبايد كام مردم را تلخ كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران، عصر امروز علي دارابي (معاون سيما) مجيد زين العابدين(مدير شبكه سه سيما) و مدير شبكه تماشا از لوكيشن سريال "مادرانه" شبكه سه سيما واقع در كارخانه ارج بازديد كردند.
علي دارابي قبل از بازديد از لوكيشن با عوامل سريال به گفتگو پرداخت.
دارابي با اشاره به سازندگان اين سريال در خصوص مضمون اين مجموعه جويا شد و عنوان كرد: در ماه مبارك رمضان نبايد اوقات مردم را تلخ كرد و مردم بايد پس از تماشاي سريال با يك آرامش روحي و رواني از پاي آن بلند شوند.
وي افزود: شناسنامه سعيد نعمت الله براي همگان مشخص است و به طور حتم در اين سريال واقعيت هاي جامعه بيان مي شود و مطمئنا تلاش هايي در اين باره شده تا آنچه از قاب تلويزيون پخش مي شود با آنچه در كف جامعه است واقعيت داشته باشد
دارابي اظهارداشت: برحسب مخاطب و زمان در ماه مبارك رمضان شايد برخي در بعد از افطار نتواننند سريال را دنبال كنند بنابراين شبكه تماشا دو سريال را در همان شب ساعت 23 و 24 پخش خواهند كردو همچنين در هر جمعه از ساعت 8:30 صبح تكرار سريال ها پخش خواهد شد.
در آخر اين گفتگو معاون سيما به همراه مدير شبكه سه سيما و تماشا از لوكيشن سريال مادرانه بازديد كردند.
گفتني است، سریال "مادرانه" به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد رضا شفیعی در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای برای گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه سوم سیما تولید می‌شود.
در این مجموعه که از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود؛ زندگی اردلان تمجید به تصویر در می‌آید که دو دهه پیش با رها کردن همسرش با زنی متمول ازدواج می‌کند و اکنون زندگی مشترک وی دستخوش تغییراتی است.
مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی‌فر و... در اين سريال نقش آفريني مي كنند./ی2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.