سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاري جشنواره بام ايران؛

كمبود نيروي جوان در سينماي حرفه‌اي ملموس است

برگزاري جشنواره‌هاي منطقه اي در سطح كشور محفل خوبي را براي فيلمسازان جوان و رقابت بين آنها فراهم مي‌كند.

"رحمان‌سيفي‌آزاد" كارگردان و داور چهل و نهمين جشنواره منطقه اي بام ايران در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثير جشنواره منطقه‌اي بر كار فيلمسازان جوان بيان كرد: حسن جشنواره هاي منطقه اي برگزاري آنها در شهرستان ها است چون رقابت بين شهرستان‌هاي مختلف بوده و همه فيلمسازان در يك سطح قرار مي‌گيرند.
وي ادامه داد: اين جشنواره‌ها بستري براي استعداد يابي بوده و محفل خوبي براي فيلمسازان جوان است كه در يك فضاي صميمي به رقتبن مي پردازند.
"سيفي‌آزاد" با توجه به توسعه فرهنگي در كشور كشورمان نياز به تيروهاي جوان در زمين‌هايي چون كارگرداني، تهيه‌كنندگي وبازيگري دارد.
داور جشنواره بام ايران گفت: نبود نيروي جوان در سينماي حرفه اي ملموس است.
وي اظهار داشت: تعامل سينماي حرفه اي با فيلمسازان جوان در حداقل است بايد نيروهاي خوب را به بدنه‌ي سينماي حرفه اي هدايت كنيم و اصول اوليه كار را به آنها آموزش دهيم.
وي تصريح كرد: اميدوارم از پتانسيل هاي موجود در حوزه فيلمسازي خوب بهره مند شويم چون سينماي آينده به دست جوانان خواهد بود.
"سيفي‌آزاد" ادامه داد: براي اعتدال سينما و تلويزيون نيروهاي جوان خوبي را پرورش بدهيم.
اين كارگردان افزود: با تغيير مديريت فرهنگي اميدوارم مدير دغدغه‌مند به روي كار بيايد.
وي خاطرنشان كرد: از همكاران حرفه اي خود كه در سينماي حرفه اي و جوان فعاليت مي‌كنند تقاضا مي‌كنم كه تعامل بيشتر و بهتري با فيلمسازان جوان داشته باشند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.