سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

رشد سرمایه‌گذاری 100درصدی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان طی سه سال گذشته رشد 100درصدی داشته است.



محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، گفت: این رشد به خاطر فراهم بودن تمامی زمینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان تحقق یافته است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در شهرک‌های استان همچنان ادامه دارد و رونق اشتغالزایی و اقتصادی را موجب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: هم‌اکنون تمامی زمینه‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است.

باقری با تأکید بر اینکه رشد سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر در استان بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: این در شرایطی است که بسیاری از استان‌ها نیز برای جذب سرمایه گذار تلاش می‌کنند.

وی، یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار را برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری و همچنین شرکت در نمایشگاه‌های مختلف سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: خراسان شمالی به لحاظ موقعیت جغرافیایی یکی از مستعدترین استان‌ها برای جذب سرمایه‌گذار است.

این مسئول در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه 14 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد، اظهار داشت: تمامی این شهرک‌ها از زیرساخت‌های آب و برق برخوردار بوده و گازرسانی به 6 شهرک نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین چهار شهرک صنعتی استان دارای اینترنت پرسرعت بوده که پیگیری‌های لازم برای تأمین خدمات مورد نیاز برای سایر شهرک‌های استان نیز در حال انجام است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.